Før du udfylder vores reparationsformular, anbefaler vi at du tjekker vores Ofte Stillede Spørgsmål, for at se om der allerede er blevet foreslået en løsning på problemet du oplever med dit Roadsurfing produkt.
Hvis ikke du finder svaret i vores Ofte Stillede Spørgsmål, kan du udfylde formularen herunder og vores team vil vende tilbage inden for 48 timer (mandag til fredag).
Indsend venligst billeder og/eller videoer af problemet. Eksempler på billeder/videoer, som vi skal bruge for at diagnosticere problemet, kan være:
Hvis dit board ikke tænder / har problemer med at oprette forbindelse / ikke oplader:
- Indersiden af batterikassen, som kan åbnes ved at bruge Y-Tool
- Indersiden af ESC-kassen, som kan åbnes ved hjælp af Y-Tool
- Opladeren, hvor vi kan se farven på indikatoren (normalt rød eller grøn)
- Displayet på fjernbetjeningen, når du forsøger at tænde boardet
Problemer med motorerne
- Videoer af, hvordan motoren/motorerne reagerer, når du accelererer med fjernbetjeningen / manuelt drejer motorerne (motorerne er de to baghjul)
- Videoer af moteren/motorerne, hvis den/de laver lyde, som du tror påvirker ydeevnen